Skip to content

Γιατί και με ποιους έχουμε εμφύλιο (με αφορμή το βίντεο που είδαμε)

210614

image

Στο βίντεο που ποστάρεται παρακάτω βλέπουμε ή/και ακούμε 8 περίπου άτομα, τα οποία φέρονται να αρέσκονται στην ομαδική, και σε πραγματικό χρόνο, παρακολούθηση τρίτων να αυνανίζονται, ον λάιν και ον κάμερα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, από τη σχετική αρθρογραφία προκύπτει ότι κάποιο άτομο από την ομάδα έχει αναλάβει να προσελκύσει, να διεγείρει και να συνοδέψει το πρόσωπο που παρακολουθούν μέχρι την κορύφωση της πράξης. Με όρους διαδικτυακού σεξ δηλ., το μέλος της ομάδας έχει έρθει σε σεξουαλική “επαφή” με το άλλο πρόσωπο. Αντιλαμβάνομαι ότι για κάποιους η σεξουαλική πράξη ή μη (καθώς και όποιες ειδικά νοηματοδοτημένες εκδοχές της όπως η “απιστία”, η “πρώτη φορά” κλπ) διακρίνεται απο διείσδυση ή μη-διείσδυση, το διαδυκτιακό σεξ ωστόσο αποτελεί μιαν εξαιρετική αντίφαση που ανατρέπει αυτήν την “αρσενική” αφήγηση της ερωτικής πράξης. Για να αναδιατυπώσω λοιπόν, στο βίντεο που ποστάρω παρακάτω, παρακολουθούμε 8 περίπου άτομα, λίγα λεπτά αφού έχουν επιδοθεί ομαδικά στην παρακολούθηση της διαδικτυακής ερωτικής πράξης μεταξύ ενός εξ αυτών και ενος τρίτου προσώπου, οπτικοακουστικό υλικό από την οποία μάλιστα διατηρούν στο αρχείο τους. Απο τη σχετική αρθρογραφία προκύπτει επίσης ότι οι νέοι του βίντεο ασκούν το ιδιότυπο αυτό “χόμπι” εδώ και κάποιον καιρό, ότι δηλ. συνευρίσκονται διαδικτυακά ομαδικά με τρίτους (οι οποίοι βεβαίως αγνοούν τον αριθμό τους, πιστεύοντας ότι έρχονται σε “επαφή” με έναν, μία ή κάποιους από αυτούς), και παράλληλα τους βιντεοσκοπούν (επίσης προφανώς εν άγνοια των), διατηρώντας το βίντεο στο αρχείο τους, προς αναπαραγωγή, διανομή ή άλλη χρήση. Εκείνο που μένει να διερευνηθεί – σε αναλογία του πόσο σεξ είναι (που είναι) το διαδικτυακό σεξ – είναι ο βαθμός στον οποίο το χόμπι αυτό αποτελεί πρακτική κατα συρροή διαδικτυακών βιασμών ον τέιπ.

Για προφανείς λοιπόν λόγους, στο βίντεο που θα δείτε παρακάτω, τα πρόσωπα των συμμετεχόντων είναι ψηφιακά επεξεργασμένα, ενώ οι συμμετέχοντες αναφέρονται στην σχετική αρθρογραφία ως “φοιτητές”. Κατ αυτόν τον τρόπο, ταυτιζόμενοι με την μη-ιδιότητα του φοιτητή, διατηρούν μια ανωνυμία που συγχρόνως βρίσκεται στο μεταίχμιο του δημόσιου και του ιδιωτικού βίου. Δεν είναι μόνο ανώνυμοι, είναι ως επί το πλείστον “μια παρέα… νεαρών”. Χαρακτηριστικά ευαίσθητη είναι η στιγμή όπου ένας εκ των νεαρών εξανίσταται, εκτελώντας ελεύθερη πτώση στον μικροαστισμό, όταν, αηδιασμένος από το κατάντημα το δικό του και της παρέας του, αποφασίζει να βρει μιαν αφελή θηλυκιά (“γυναικούλα”), και να πάνε στο βουνό…

Ανώνυμοι θα παραμείνουν και οι τηλεθεατές των εκπομπών της Ζούγκλας.

Ανεκδιήγητες θα παραμείνουν και οι περιγραφές των “χυδαίων πράξεων” που δυσκολεύεται να καταγράψει ο Μ.Τ. στην σχετική αρθρογραφία.

Δύο σημασίες βρήκα στο λεξικό για τη λέξη χυδαίος (1. που τον χαρακτηρίζει η έλλειψη ηθικής και ευπρέπειας, 2. χυδαίες λέξεις / εκφράσεις / χειρονομίες, κυρίως αυτές που αναφέρονται στο σεξουαλικό τομέα) και μία για τη λέξη ηθική (το σύνολο των θεσμοθετημένων κανόνων μιας κοινωνίας που καθορίζουν τη συμπεριφορά των ατόμων με βάση το κοινωνικά αποδεκτό, το καλό και το κακό), και δεν χρειαζόταν καν να μπω στον κόπο για να πω ότι πρόκειται για ακραίο τραμπουκισμό – εξαιρετικά εξελιγμένο μπουλινγκ μεταξύ ενηλίκων – όχι σε βάρος του Σακελλαρίδη, αλλά σε βάρος όλων μας.

Για να τελειώνουμε με τις μαλακίες, έχουμε εμφύλιο. Έχουμε εμφύλιο με όσους διεγείρονται με την καταστολή της δικής μας επιθυμίας. Έχουμε εμφύλιο με τους σεξιστές, του ομοφοβικούς, τους φασίστες, τους ναζί, τους ρατσιστές, τους φιλελεύθερους, τους τραμπούκους, αυτούς που πάσχουν από ψευδή συνείδηση, τους μικροαστούς, τους θρησκόληπτους, τους καταπιεστές, τ’ αφεντικά, τους μπάτσους, τους νταβατζήδες, τους προσκυνημένους και, εσχάτως, έχουμε εμφύλιο μ’ αυτούς που σκανδαλίζονται. Αυτούς τους τελευταίους δεν τους είχα πάρει στα σοβαρά – απολογούμαι.

Το λιγότερο που έχουμε να κάνουμε είναι να πάψουμε να αναπαράγουμε τη νομιμοποίησή τους ως παράπλευρη απώλεια του εκλογικού μας δικαιώματος. Γιατί έχουμε εμφύλιο, κι όποιος στρογγυλεύει τα λόγια του στην προσπάθεια να αποσπάσει την ψήφο τους, τους παραχωρεί τις γωνίες της καθημερινότητάς μας.

*προφανώς, δεν ποστάρω κανένα βίντεο· όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το βρεί στα γνωστά σάιτ σεξουαλικής και λοιπών κακοποιήσεων

Advertisements
No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: